info@fanchem.ir   |    02166565700   |   آدرس دفتر مرکزی : تهران,ستارخان,کوثر سوم,پلاک24   |    کارخانه شماره 1 : شمس آباد تهران  |    کارخانه شماره 2: شکوهیه قم

استئارات روی به عنوان روان کننده صنعت پلیمر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
استئارات روی

پلیمرها مولکول های بلند زنجیری هستند که در حرارت های بالای نقطه ذوبشان ویسکوز و چسبنده می شوند. نیروهای اصطکاکی بین پلیمر-پلیمر، پلیمر-فلز، پلیمر-پرکننده (فیلر)، پرکننده-پرکننده و پرکننده-فلز حرکت کامپاند پلیمری را با مشکل مواجه می کند.

استئارات روی به عنوان روان کننده صنعت پلیمر

پلیمرها مولکول های بلند زنجیری هستند که در حرارت های بالای نقطه ذوبشان ویسکوز و چسبنده می شوند. نیروهای اصطکاکی بین پلیمر-پلیمر، پلیمر-فلز، پلیمر-پرکننده (فیلر)، پرکننده-پرکننده و پرکننده-فلز حرکت کامپاند پلیمری را با مشکل مواجه می کند. در این میان روان کننده ها با کاهش ضریب اصطکاک سطوح در حال حرکت این مشکل را برطرف می کنند.

در میان روان کننده ها، استئارات روی یک افزودنی بسیار مهم در تولید و فرایند پلیمرهاست. این ماده به عنوان روان کننده داخلی در پودرهای قالب ریزی و به عنوان روان کننده قالب و… استفاده می شود. برای این منظور نکته پراهمیت در مورد استئارات روی این است که عاری از روی به صورت فلز باشد زیرا فلز روی منجر به شکست پلیمر می شود.

استئارات روی

آزمایشگاه فن آوران شیمی جهت تست استئارات روی و اعلام نتایج کیفی نمونه های استئارات روی شرکت های مختلف (داخلی و وارداتی) اعلام آمادگی کرده، تولید کنندگان محترم می توانند از این خدمات استفاده کنند.

برای خرید استئارات روی و یا دریافت مشاوره با شماره ۶۶۵۶۵۷۰۰ داخلی ۱۰۱ الی ۱۰۴ تماس حاصل نمایید و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر محصول وارد لینک شوید.