جستجو نمایید …
Generic filters
Filter by دسته‌ها
  • فارسی
  • English
  • العربية

شرکت فن آوران شیمی با سابقه درخشان در زمینه تولید افزودنی های پیشرفته پلیمری (استئارات های فلزی) مانند استئارات روی، کلسیم، منیزیم، سدیم، پتاسیم و آلومینیوم توانسته گام بزرگی در  تامین  بخش عظیمی از نیاز بازار داخل به استئارات های فلزی دوستدار محیط زیست بردارد.

تا چندی پیش پاسخ به نیاز استئاراتها در کشور از طریق واردات منجر به خروج مقدار زیاد ارز از کشور میشد که همه‌ی ما در فن آوران شیمی برای کوچک‌تر شدن این عدد شبانه روز تلاش کردیم تا با ظرفیت تولید 20 هزار تن استئارات در سال کل نیاز کشور به این محصولات را تامین کنیم و از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم.

ما توانسته ایم با تولید کالای دانش بنیان با کیفیت ایرانی پس از تلاش‌های فراوان، نگاه پتروشیمی ها را با حفظ ثبات کیفیت و تامین به موقع محصول نسبت به کالای داخل تغییر دهیم و این امر مگر با پشتوانه و تلاش تک تک کارکنان شرکت و کارشناسان خبره کنترل کیفی انجام نمی گرفت و نتیجه این تلاش ها شکست انحصار تولید یک ماده با نقش مهم در صنایع بالادستی است.

پیشرفت مستمر کیفیت شرکت سال‌هاست سرلوحه فعالیت ما بوده و تا تحقق نیافتن اطمینان کامل از کیفیت و جایگاه محصولات قبلی سبد محصولات خود را گسترش نداده ایم.

امسال در پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست باتوجه به موفقیت های چشم‌گیر در تولید و عرضه استئارات های فلزی دوستدار محیط زیست و رسیدن به کیفیتی قابل رقابت با برندهای معتبر آمریکایی و اروپایی، با شعار ((طبیعت را به صنعت بازمی‌گردانیم)) از محصولات جدید خود در حوزه پلیمر رونمایی خواهیم کرد که از جمله این محصولات میتوانم به استابلایزرهای پی وی سی، لوبریکنت های پی وی سی و کوپلینگ ایجنت اشاره کرد.

در این نمایشگاه ما علاوه بر استئارات‌ها با دو محصول جدید در صنعت پی وی سی (استابلایزر پی وی سی – لوبریکنت پی وی سی) و یک محصول انحصاری که مختص به صنایع کاغذ سنگی فرموله شده؛ تحت عنوان پلی‌تیو۱۰۲ شرکت خواهیم کرد.

شرکت فن آوران شیمی تمام سال‌های فعالیت خود را مرهون افراد و صاحبان صنایعی بوده که با حمایت از کالا با کیفیت داخلی چرخ تولید را به گردش درآوردند.

به عنوان حسن ختام صحبت ها میخواهم اعلام کنم شرکت فن آوران شیمی باتوجه به ظرفیت‌های خود با همکاری پتروشیمی ها میتواند سایر مواد مورد نیاز این صنعت عظیم که در حال حاضر وارداتی هستند را در آزمایشگاه مجهز تحقیق و توسعه خود مورد بررسی قرار دهد و با تولید محصولاتی جدید به رونق اقتصادی این مرز و بوم و خود کفایی در تولید این مواد کمکی کرده باشد.

مقالات مرتبط

Related Articles



بازدید ازشانزدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

به منظور گسترش ارتباط با صنایع مختلف و توسعه بازار، بازدید از نمایشگاه های یکی از ضروریات به شمار میرود. که تیم بازاریابی شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی در دومین روز از نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو  بازدید به عمل آوردند. در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی در […]


فاز توسعه شرکت فن آوران شیمی بزودی راه اندازی خواهد شد

فاز توسعه شرکت فن آوران شیمی بزودی راه اندازی خواهد شد اگرچه استئارات های تولید شده در واحد شهرک شکوهیه قم فن آوران شیمی گواهی های بهداشتی USP و تطبیق با استاندارد را کسب و از لحاظ کیفی پاسخگوی پتروشیمی ها و صنعت پلیمر بوده، ولی ظرفیت تأمین نیاز کامل آن‌ها را نداشت.


آغاز پویش کتابآوران

هرکس که با کتاب‌ها آرامش یابد راحتی و آسایش از او سلب نمی گردد. حضرت علی علیه السلام


حضور شرکت فن آوران شیمی در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

در سال 1398 با هدف حمایت از تولید داخلی و استفاده حداکثری از توان شرکت های تولید کننده تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به ویژه شرکت های دانش بنیان، گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پیرو یک تفاهم نامه نسبت به برگزاری “اولین نمایشگاه و همایش حمایت از […]


گواهی مطابقت با استاندارهای آمریکا و اروپا

در راستای تولید با کیفیت داخلی و رفع نیاز پتروشیمی‌ها به واردات افزودنی‌های صنعت خود، شرکت فن‌آوران شیمی موفق به گرفتن گواهی USP و استاندارد برای تولیدات خود شده. به نقل از روابط عمومی فن آوران شیمی این مجموعه تولید افزودنی‌های صنایع پتروشیمی، پلاستیک و پلیمر، مفتخر به دریافت گواهینامه USP شد. همواره تولید با […]


بازدید از نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

به منظور گسترش ارتباط با صنایع مختلف و توسعه بازار، بازدید از نمایشگاه های یکی از ضروریات به شمار میرود که تیم بازاریابی شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی در دومین روز از نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو  بازدید به عمل آوردند.