info@fanchem.ir   |    02166565700   |   آدرس دفتر مرکزی : تهران,ستارخان,کوثر سوم,پلاک24   |    کارخانه شماره 1 : شمس آباد تهران  |    کارخانه شماره 2: شکوهیه قم

دریافت پروانه بهداشتی سازمان غذا و دارو توسط شرکت فن آوران شیمی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
پروانه بهداشتی

شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی، شرکتی با مجموعه ای از نیروهای جوان تولید کننده استئارات های فلزی و افزودنی های پیشرفته پلیمری، با کیفیت مطابق با برترین برند های اروپایی و آمریکایی است و با افتخار تامین کننده مواد اولیه شیمیایی پتروشیمی های معظم و صنایع تکمیلی پلیمری کشور است.
شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی برای اولین بار در کشور در سال 1401 که به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین  نام گذاری شده است، موفق به دریافت پروانه بهداشتی سازمان غذا و دارو برای محصول  تولیدی استئارات با برند فلوکم شده است.

در این رابطه مهندس علی حسن پور مدیر مجموعه دانش بنیان فن آوران شیمی افزود:

در این مجموعه با به کارگیری متخصصان مجرب و با شناخت بازار افزودنی های پیشرفه پلیمری پا به عرصه تولید این مواد گذاشتیم و با دریافت گواهی دانش بنیان با قدرت هرچه تمام در بهبود روز افزون کیفیت محصولات خود شبانه روز تلاش کردیم و به لطف خدا و با فائق آمدن بر مشکلات موجود و حمایت های بی دریغ صندوق نوآوری و شکوفایی امروز به جایگاهی در تولید استئارات های فلزی دوستدار محیط زیست رسیده ایم که برای اولین بار در کشور موفق به دریافت نشان غذاودارو برای  محصول استئارات کلسیم شده ایم، به طوری که کیفیت محصولات ما با کشورهای اروپایی و آمریکایی کاملا منطبق است.
در سال 1400 به امید خدا موفق شدیم قرارداد های بزرگی با پتروشیمی های کشور منعقد کنیم و رضایتمندی برای کیفیت و ثبات کیفیت محصول از پتروشیمی های کشور اخذ نماییم.امید که در پرتو عنایت پروردگار بتوانیم مسیر پیشرفت و موفقیت را بپیماییم.
باعث افتخار است که پس از 5 سال تلاش توانسته ایم بخش اعظمی از چشم انداز شرکت فن آوران شیمی، ((تولید  افزودنی های پیشرفته پلیمری  با تکنولوژی بالا در سطح  قابل رقابت با  تولید کنندگان برتر جهانی  و جایگزینی تولید داخل با مواد وارداتی)) را محقق نماییم.
امید است با بازتعریف چشم انداز شرکت، به افقهای جدیدی دست یابیم.

پروانه بهداشتی
دریافت پروانه بهداشتی سازمان غذا و دارو

همچنین مدیر تحقیق و توسعه سرکار خانم مینا اشرفی مقدم در ادامه افزود:

از ابتدای کار تحقیق و توسعه این محصولات، تاکید مدیریت شرکت به تولیدات غیرسمی بود و خوشبختانه امروز محصولات تولیدی فن آوران شیمی فلزات سمی(سرب، کادمیوم و…) را شامل نمی شود. نگرش مدیریت در این رابطه سبب این شد که تولیدات این شرکت به لحاظ آنالیز فلزات سنگین و سمی، در محدوده استانداردهای وزارت بهداشت قرار گیرد و شرکت فن آوران شیمی اولین شرکتی در ایران شد که موفق به دریافت نشان غذاودارو شد.
مدیران این شرکت تصمیم گرفته اند، از تولید محصولاتی که مخرب محیط زیست هستند خودداری کنند.
نمی توانیم دغدغه حفظ محیط زیست داشته باشیم و خود یکی از بزرگترین آسیب زنندگان به آن -با تولید افزودنی(استابلایزر) پایه سربی- باشیم.  دادن شعار و انتشار مطالب محیط زیستی کمک چندانی به حفظ محیط زیست نمی کند.

پلیمر سبز
افزودنی های سبز صنعت پلیمر


این شرکت تمام توان خود را به کار خواهد بست، تا افزودنی های سبز را جایگزین افزودنی های پایه سرب، کادمیم و باریم در صنعت پلیمر و پلاستیک نماید.
از دیگر اقدامات این شرکت در جهت حفظ محیط زیست، تولید افزودنی های سبز و دوستدار محیط زیست است، اخذ گواهی استاندارد و USP برای محصولات، گواهی است بر اینکه تلاش کرده ایم در این راه قدم برداریم.
همچنین با تلاش شبانه روزی در حوزه کنترل کیفی، کنترل مواد اولیه و پروسه های تولید و … موفق به دریافت پروانه های بهداشتی سازمان غذا و دارو شده ایم.