info@fanchem.ir   |    02166565700   |   آدرس دفتر مرکزی : تهران,ستارخان,کوثر سوم,پلاک24   |    کارخانه شماره 1 : شمس آباد تهران  |    کارخانه شماره 2: شکوهیه قم

بازدید از نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
نمایشگاه قطعات

به منظور گسترش ارتباط با صنایع مختلف و توسعه بازار، بازدید از نمایشگاه های یکی از ضروریات به شمار میرود که تیم بازاریابی شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی در دومین روز از نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو  بازدید به عمل آوردند.

شرکت های تولید کننده قطعات لاستیکی خودرو از استئارات سدیم به عنوان عامل پخت لاستیک استفاده میکنند.

همچنین در بخش های پلیمری از استئارات کلسیم، روی و منیزیم به عنوان روان کننده و عامل جدایی از قالب استفاده میشود.

خودرو

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران به عنوان یکی از بزررگترین رویدادهای تجاری خودرو هر ساله میزبان فعالان و علاقه مندان به این حوزه است و امسال نیز در این نمایشگاه شرکت ها تولیدی و خدماتی فعال در صنعت قطعات خودرو از آخرین دستاوردها، نوآوری ها و کالاهای خود رونمایی حواهند کرد.

از جمله گروه های کالایی مشارکت کننده در نمایشگاه قطعات خودرو تهران ۱۴۰۰ می توان به قطعات و مجموعه های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو، نشریات تخصصی صنعت خودرو اشاره کرد.

در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی در ۲۵ هزار متر فضای نمایشگاهی، شامل ۲۳هزار متر سالن و بیش از ۲۰۰۰ متر فضای باز مشارکت خواهند داشت. شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، آلمان، هند و چین نیز در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند. این استقبال از نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو، گویای افزایش ۲.۵ برابری فضای نمایشگاهی و تعداد مشارکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته است.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو با حمایت انجمن‌های قطعه‌سازی و شرکت‌های بزرگ خودرو و قطعه‌سازی کشور برگزار می‌شود و به همین دلیل، مورد استقبال ویژه فعالان صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشور قرار گرفته است.
شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در زمینه تولید قطعات و مجموعه‌های خودرو، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواداولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک‌کننده خودرو، نشریه‌های تخصصی صنعت خودرو و… و. فعالیت دارند.