info@fanchem.ir   |    02166565700   |   آدرس دفتر مرکزی : تهران,ستارخان,کوثر سوم,پلاک24   |    کارخانه شماره 1 : شمس آباد تهران  |    کارخانه شماره 2: شکوهیه قم

فن آوران شیمی تولید کننده استئارات کلسیم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
فن آوران شیمی

شرکت فن آوران شیمی تولید کننده استئارات کلسیم (Calcium Stearate) با خلوص بالا و دانه بندی های متفاوت می باشد. 
این شرکت تولید کننده استئارات کلسیم در سه گرید مختلف می باشد:

استئارات کلسیم گرید 3014
استئارات کلسیم گرید 3014SF
استئارات کلسیم گرید 3020

آنالیز هر کدام از گریدهای استئارات کلسیم  را در بخش تولیدات می توانید مشاهده و دریافت کنید. 

شرکت فن آوران شیمی موفق به اخذ گواهی استئاندارد 1325 برای استئارات کلسیم شده است.
در این شرکت تولید استئارات کلسیم استاندارد با خلوص بالا و مش بندی مختلف، تحویل در اسرع زمان و طبق آنالیز انجام می شود.
با توجه به خلوص، رطوبت و دانه بندی هر کدام از گرید های استئارات کلسیم را برای صنایعی خاص معرفی می کنیم. شرکت فن آوران شیمی با تولید تخصصی گریدهای مختلف از استئارات کلسیم، امیدوار است نیاز تمامی صنایع را مرتفع نماید.

‌ ‌ 
استئارات کلسیم

استئارات کلسیم گرید 3014:

برای تولید کنندگان و صنایع ((پلیمر، پلاستیک، لاستیک، کامپاندهای پلیمری، گرانول پی وی سی، مستربچ و …. )) پیشنهاد ما گرید استئارات کلسیم 3014 می باشد.خلوص بالا، دانه بندی مناسب، مقاومت حرارتی بالاتر از خاصیت های مورد نیاز این صنایع می باشد ، که جوابگوی مورد نیاز این خواص استئارات کلسیم گرید 3014  می باشد. این گرید از استئارات کلسیم به تولید کنندگان کامپاند و مستربچ به خصوص اعضای محترم انجمن مستربچ و کامپاند ایران و سایر تولید کنندگانی که بهبود کیفیت محصولاتشان اهمیت ویژه دارد، پیشنهاد می گردد.
استئارات کلسیم 3014 کاملا قابل رقابت با برند های معتبر اروپایی را دارد، بسیاری از مشتریان ما این گرید را جایگزین استئارات کلسیم خارجی و وارداتی خود کرده اند. 
پارامتر های دقیق را در آنالیز مشاهده بفرمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استئارات کلسیم 3014 با بخش فروش و فنی تماس بگیرید. 

استئارات کلسیم 3014SF:

برای تولید کنندگان و صنایع ((افزودنی رنگ، در تولید پودر آتش نشانی، افزودنی ماسه ریخته گری،  تولید کنندگان ماسه چراغی یا ماسه ریخته گری )) پیشنهاد ما گرید استئارات کلسیم 3014SF می باشد. دانه بندی بسیار ریز، دانسیته ی پایین از جمله خصوصیاتی است که این گرید از استئارات کلسیم را تبدیل به گریدی بسیار خاص و با کاربردهای فراوان کرده است.این گرید استئارات کلسیم سبک می باشد.

پارامتر های دقیق را در آنالیز مشاهده بفرمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استئارات کلسیم 3014SF با بخش فروش و فنی تماس بگیرید. 

استئارات کلسیم 3020:

برای تولید کنندگان و صنایع ((شیمی ساختمان، افزودنی بتن، افزودنی های شیمی ساختمان، گچ، سنگ مصنوعی و … )) پیشنهاد ما گرید 3020 می باشد. دانه بندی ریز، دانسیته ی مناسب جهت میکس با سایر اجزای فرمولاسیون و قیمت پایین از جمله خصوصیات گرید استئارات کلسیم 3020 می باشد.این گرید استئارات کلسیم با قیمت پایین تر نسبت به سایر گرید ها عرضه می گردد.

پارامتر های دقیق را در آنالیز مشاهده بفرمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استئارات کلسیم 3020 با بخش فروش و فنی تماس بگیرید.