info@fanchem.ir   |    02166565700   |   آدرس دفتر مرکزی : تهران,ستارخان,کوثر سوم,پلاک24   |    کارخانه شماره 1 : شمس آباد تهران  |    کارخانه شماره 2: شکوهیه قم

بازدید از نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
نمایشگاه رنگ

خدا را شاکریم که با کمک علم و حرکت جامعه به سمت سلامتی نمایشگاه ها فعالیت خود رو پرقدرت تر از گذشته از سرگرفته اند و با شور به راه خود ادامه می دهند.
در میان این نمایشگاه ها، نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری به جرئت یکی از پربازدید کننده ترین نمایشگاه ها بوده است؛ تیم فروش شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی با مهم ترین هدف خود از بازدید نمایشگاه ها که همان ارتباط بیشتر و بهتر با مشتریان و افزایش علم بوده اقدام به بازدید از این نمایشگاه کرده است.

یکی از بازارهای استئارات ها صنایع رنگ هستند که شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی با تولید زینک استئارات 5012SF نیاز فعالان این عرصه را به محصولات خارجی برطرف کرده. از مهم ترین ویژگی های این گرید استئارات روی میتوان به اندازه ذرات بسیار ریز-کمتر از 11 میکرون- و خلوص بالای این محصول اشاره کرد.
این نمایشگاه که در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در سالن های 5 تا 9 برگزار شد جلوه ای درهم آمیخته از رنگ، تکنولوژی، نو آوری و درخشش را به نمایش حضار گذاشته است.