info@fanchem.ir   |    02166565700   |   آدرس دفتر مرکزی : تهران,ستارخان,کوثر سوم,پلاک24   |    کارخانه شماره 1 : شمس آباد تهران  |    کارخانه شماره 2: شکوهیه قم

فن آوران شیمی در سی‌امین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا (تویاپ ترکیه)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
نمایشگاه

سی امین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا، ترکیه Plast Eurasia که از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۰ در شهر استانبول کشور ترکیه با حضور چشم گیر شرکت های دانش بنیان ایرانی برگزار شد.

مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول با بیش از 100 هزار متر مربع وسعت و 14 سالن نمایشگاهی یکی از مهمترین و بزرگترین مراکز برای برپایی نمایشگاه های بین المللی ترکیه است. تویاپ محلی مناسب برای برگزاری نمایشگاه ها و کنگره های مهم است.

نمایشگاه پلاست اوراسیا از معدود فعالیت های مشترک بین دو قاره‌ی اروپا و آسیا است که هرساله با هدف ایجاد و گسترش بازارهای جهانی صنایع پلیمر و پلاستیک در استانبول ترکیه، شهری مشترک بین دوقاره برگزار میشود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی:

نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا (Plast Eurasia) از ۱۰ تا ۱۳ آذر ۱۴۰۰ در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک و پلیمر در منطقه اوراسیا است. این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه فرصتی مناسب برای تعامل تجاری با سایر شرکت‌ها و برندهای بین‌المللی فراهم می‌کند. در این نمایشگاه معتبر جهانی ماشین‌آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین‌آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، هیدرولیک و پنوماتیک، روش‌های بازیافت و… ارائه می‌شود.

این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین‌المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه اوراسیا است و از این رو اهمیت زیادی برای شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در این نمایشگاه به منظور توسعه بازارهای بین‌المللی این شرکت‌ها برگزار می‌شود و از دیگر برنامه‌های پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان به برگزاری جلسات B۲B  و به‌هم‌رسانی تجاری با شرکت‌های خارجی در محل پاویون است.

این نمایشگاه میزبان بیش از ۳۰۰ شرکت از کشورهای ایران، چین، ایتالیا، اتریش، امارات متحده عربی، آلمان، کره جنوبی، هندوستان، فرانسه، سویس، هنگ‌کنگ و پرتغال است و حدود ۵۲ هزار بازدیدکننده حرفه‌ای از آمریکا، اروپا، آفریقا، خاورمیانه و آسیا، شامل بیش از ۷ هزار بازدیدکننده بین‌المللی از ۱۰۶ کشور و ۴۴ هزار بازدیدکننده از کشور ترکیه، از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

رسول حسن پور در مصاحبه با مجله دانش بنیان معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور  پس از معرفی شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی با برند تجاری فلوکم به عنوان تولید کننده ادتیوهای پیشرفته  پلیمری مورد استفاده در صنایع پلیمر و پلاستیک، گفت: علی‌رغم کاهش کمی شرکت کننده ها سی‌امین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا در مقایسه با دوره های قبل،  مجموعا نمایشگاه خوب و پر ثمری برگزار شد و همینطور طبق ارزیابی بنده برای ما نیز نمایشگاه خوبی بوده، امیدواریم برای دیگر شرکت کننده ها نیز چنین باشد.

شایان به ذکر است حضور گسترده شرکت‌های ایرانی مثل پتروشیمی تبریز، پتروشیمی شازند، پتروشیمی مارون، پتروشیمی جم، گروه باختر، پتروشیمی امیرکبیر، شمس جاوید اروند، پتروپاک مشرق زمین، مهندسی نیرومند پلمیر پارس، کیمیا جاوید سپاهان، فن آور آمیزه پیشرفته، بیتا پلیمر فردانگر، پلیمر آریا ساسول، آریا پلیمر پیشگام، شرکت رایمند نیکو فراز ایرانیان، ویرا بسپار برتر شرق، تعاونی تولیدی معصوم، پاک شیمی صفه سپاهان، مهندسی بسپار گستر آریا، نوین بسپار سازه آروین، گروه فراصنعت طبرستان و داده الکتریک پویش در این نمایشگاه تحسین برانگیز بود.

به جرئت میتوان گفت پاویون دانش بنیان ایران از پویاترین بخش های این نمایشگاه بود.

همچنین حسن پور در مصاحبه با خبرنگار مجله بسپار افزود: صحبت های خوبی با شرکت های خارجی از جمله شرکت های عربی و حتی شرکت های ترکیه ای شده. شایان به ذکر است ترکیه یکی از قطب های تولید کننده استئارات های فلزی ست؛ درنتیجه رقابت در این بازار کارسختی است ولی در مجموع برای شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی افق های بالقوه روشنی در حوزه اوراسیا وجود دار.

مدیر فروش و بازرایابی شرکت فن آوران شیمی ضمن تشکر از حمایت های صندوق نو آوری و شکوفایی و همینطور معاونت علمی و  فناوری رئیس جمهور گفت، قدردان زحمات بی شایبه‌ی این عزیزان برای حضور شرکت های دانش بنیان در پاویون دانش بنیان ایران در نمایشگاه پلاست اوراسیا هستیم و با استعانت از پروردگار متعال تمام تلاش خود را برای ساخت ایرانی قدرتمند به کار خواهیم بست؛ باشد که دستاورد این تلاش ها درخشش نام ایران و برند تجاری فلوکم در بین قطب های بزرگ تولید کننده افزودنی های پسشرفته پلیمری در جهان باشد.